Penktadienis, 18 rugsėjoFilmai Online Nemokamai

Filmas Inception / Pradžia Online

Geram režisieriui nereikia būti kvietimu, tačiau jis tikrai nepakenks. Bet jei autorius negali priversti auditorijos, jei jis neturi pagrindinio supratimo apie meistriškumą, mažiausiai jis gali pasiūlyti skiriamąjį balsą. Deja, Christopheris Nolanas taip pat nesiūlo kokybės, kaip „Inception“ – beviltiškai neįsivaizduojamas filmas, kurio per daug vertino. Pradėjimas priklauso nuo to, ar nenusistovėjo pasaulis, šviesa kabo virš lubų ir kartojasi gintaro spalvos atspalviai. Joje yra sudėtinga sklypo struktūra, kurios negalima nedelsiant atmesti. Bet kai filmas pasijunta miręs kaip godus investicinio bankininko onikso siela, jis nėra tiksliai įpratęs plakti. Tiesą sakant, beveik visi personažai primena „Goldman Sachs“ darbuotojus, nuoširdžiai šlifuodami jūsų mokesčių dolerius: nukirstus plaukus, negyvas akis ir be reikalo brangius kostiumus. Tai negali būti atsitiktinumas, kai brangios piniginės dolerių suma yra minima kelis kartus, arba kad priežastis, kodėl ši grupė įsiveržia į vyro galvą, yra susijusi su kažkokiu karikatūrišku pasaulinės energijos rinkos paaiškinimu. Kitaip tariant, tai yra filmas su vaikišku mūsų pasaulio supratimu; „Tinkertoy“ asamblėja, kurią jūs mielai švęsite, jei ją jums įteiktų penkerių metų, bet ne iš 39 metų vyro, kuris yra sukūręs nemigą, „Memento“, „Paskui“, „Prestižas“ ir du priimtinus „Betmeno“ filmus.

Tai tikrai liūdnas Amerikos kultūrinio nuosmukio ženklas, kad turtingieji dabar yra garbinami, o ne vaizduojami su kuo nors artėjančia dimensija. Pradžios akcentas vargu ar įkvepia kiekvieno žmogaus tapatybės tašką, o auditorijos simpatija yra kur kas mažesnė. Čia yra kinematografinė galimybė ištirti svajonių būseną – pasinerti į gelmes, kurias tyrinėjo Davidas Lynchas, Guy Maddin, Terry Gilliam, Kenas Russellas, Jean-Pierre Jeunet ir daugybė kitų kino fantastų, vis dar gyvų ir dirbančių šiandien. Nolanui buvo skirta 160 milijonų dolerių biudžetas, kad masinė auditorija galėtų pasipriešinti giliausioms visceralinėms fantazijoms, tačiau, „Inception“ proga, surinktos atgarsiai primena pėsčiųjų heistinį filmą. Būtų vienas dalykas, jei Nolanas įgautų teatrališkumą su tokiais kaip Arch Orboleris, Dano O’Bannono banalumas ar Italo Calvino išskirtinis išskirtinumas, tačiau jo išvestinė vizija apie sniegą tvirtinančias tvirtoves, į kurias įsiveržė mašininiai slidininkai, ar nykstančius pajūrio miestus yra atsisakė tokio perforatoriaus ar galimybių.

Filmas Inception / Pradžia Online

Sąmonė turėtų priminti ką nors daugiau nei blogo pulpos romaną. Pradžioje nerasite fantastiškų būtybių ar iškreiptų seksualinių susidūrimų. Nerasite svajonės, kuri yra tikrai pavojinga. Tai yra filmas, kuris įvertintas PG-13 – įvertinimas, aiškiai skirtas drausti žmogaus tiesą iš multipleksų. Bet jūs rasite daugybę beprotiškų ginklų kovų ir nuobodžių lėtai judančių furgonų vaizdų, rodančių nuo tilto krentančią furgoną, kartu su dailiu komiksų aktoriumi Josephu Gordonu-Levittiu, kuris išnaudojamas kaip vaikinas, plūduriuojantis ties nulinės gravitacijos jėga, renkant susuktus kūnus į liftą. (Kodėl kartojami vaizdai? Na, filmo paskutinės ritės vyksta trimis, vėliau keturiais, atskirais svajonių pasaulio lygiais, kiekvienam lygiui veikiant skirtingu laiko vienetu. Tai, kas praeina sekundėmis aukščiausiame lygyje, bus savaitės. antras lygis ir mėnesiai trečiame lygyje. Tai leidžia sapnuoti sapnuose sapnuose. Tai protingas kabliukas, tačiau Nolanas perdeda ranką, elgdamasis su savo auditorija kaip krūva nemąstančių babuinų, kurie negali atsiminti klubo sumuštinių atmosferos net po penkioliktoji išpjaustytų kadrų serija.)

Niekada nėra protinga idėja pavadinti veikėją po salotų, tačiau mūsų vyras Cobas (Leonardo DiCaprio) yra puikus ekspertas, įsiveržiantis į žmonių sąmonę. Jis neša protinį mirusiosios žmonos sumušimą, kaupdamas šiuos prisiminimus įvairiais savo proto lygiais ir negalėdamas suvaldyti šitų pasklidusių elementų, kad įsiveržtų į svajonių sceną. Ir nors yra tam tikras patrauklumas pamačius senosios mokyklos liftą, važiuojantį tarp vidinių smegenų lygių, tiesiog nėra jokio emocinio poveikio su kojomis suragėjusia vyno taure ar toteminiu viršuje. Nolanas pateikia daugybę pasąmonės projekcijų – figūras, kurios nustato, kada protas įsiveržia, ir pradeda pulti įsibrovėlių kaip balti kraujo kūneliai. Tačiau Nolanas yra pašėlęs ir neatsargus savo semiotikai. Simboliai skirti tik parodyti, kad Nolanas yra vaikinas, vairuojantis mašiną, o ne pateikti mums realų įžvalgą apie traumą.

Filmas Pradžia Online Nemokamai

Turtingo vyro, vardu Saito (Ken Watanabe), pasamdytas motyvuoti įmonės įpėdinį, Cobas suburia vyriškąją operatyvinių darbuotojų grupę, o žymią moterį vaidina Ellen Page – priešlaikinio amžiaus studentą, kuris, atrodo, sugeba įgyvendinti dideles koncepcines naujoves, bet kas didžiąją filmo dalį praleidžia žiūrėdamas į „DiCaprio“ ar siūlydamas banalius atsakymus į „netikėtumo“ posūkius.

Filmas užpildo kiekvieną laisvą akimirką tiek daug egzempliorių šurmulio, kad mes niekada neturime progos pasigrožėti Nolano sukurtu pasauliu. Cobbui ir jo sūneliams niekada neleidžiama kvėpuoti. Atrodo, kad Nolanas nesupranta, kad filmas yra vaizdinė forma, o ne pašėlusi terpė. Jis laikėsi to paties minimalistinio požiūrio, kurį pasiūlė kartu su savo dviem filmais „Betmenas“ – neutralizuokite vaizdus griežtai, kad jie pasijustų „tikri“, tačiau nesivarginkite mise en scène sluoksniuoti elementais, kurie užfiksuoja mūsų vaizduotę. Ir net tada dialogas yra toks niūrus, toks požymis, kai žmogus, kuris savaitgalį perskaitė ploną „Baudelaire“ apimtį ir manė, kad yra filosofinis milžinas, kad vargu ar verta gilintis. Gauname blogus minkštimo ultimatumus („Ar norite žengti tikėjimo šuoliu ar tapti senu žmogumi, gyvenančiu su gailesčiu, norėdami mirti vienas?“), Juokingi specialūs užsiėmimai („Turite dvi minutes sukurti labirintą, kad reikia vieno minutė išspręsti “) ir nesąmoningi gyvenimo patirties pareiškimai („ Ar žinai, kas yra meilužis? “). Net ir varganam „DiCaprio“, kuris pagal aplinkybes pristato gana gyvą spektaklį, liepiama kalbėti taip, tarsi dukart per dieną – Betmenas, esantis gale, šūkaudamas „Aš jaučiu kaltę“ viename iš daugelio filmo apgaulingų emocinių apreiškimų.

Atsižvelgiant į ribotą filmo pasaulėžiūrą, vietą, kurioje žmonės egzistuoja vien tam, kad išduotų vienas kitą, čia nėra daug jaudulio žmogaus dvasios atžvilgiu. Iš tiesų „kognityviai disonansinis siautėjimo, baimės ir, pagaliau, absoliučios sumaišties malšinimas“, kurį Jonathanas Lethemas atpažino „Tamsos riteryje“, labiau tinka „Pradėjimui“. Filmas jaučiasi kaip kažkoks laukinis Busho administracijos sulaikymas. Tai konservatizmo meilės laiškas, žiaurumo ir dvilypumo tema apimtas vadovėlis, kuriame vienintelė tikra evoliucija įvyksta tuo, kaip gerai galite nusivilti savo partnerį.

Ziureti Pradžia Internetu Nemokamai

Dėl šio filmo jaučiamasi be reikalo. Nolanas labai nori parodyti, koks jis protingas, kad vidiniai filmo darbai labiau puošia, nei jaučia. Atrodo, kad Nolanas yra koks pasipiktinęs pašnekovas kokteilių vakarėlyje, kuris negali atsiminti, kad vargu ar yra protingas žavesys, kuris, jo manymu, yra. Deja, kadangi kinas yra pasyvus potyris, negalima užpilti perforatoriaus dubenėlio virš smugino žmogaus galvos.

Nors įtariu, kad daugybė filmo gynėjų atkreipia dėmesį į tai, kad svajonių pasaulis yra plokščias, nes didžioji dalis „Inception“ vyksta privilegijuoto vyro galvoje, turiu nurodyti Mary Harron „American Psycho“, Kubricko be reikalo pasmerktą „Eyes Wide Shut“ ir net Cameron Crowe. ydingas „Vanilla Sky“ kaip pasyvių ir dažnai pavojingų norų, tyrinėjamų šiuolaikiniame kine, pavyzdžiai. Šie filmų kūrėjai suprato, kad net ir pačius patogiausius visuomenės narius savo svajonėse gali priversti atitinkamai nužudyti įniršis, ribotas iškrypimas ir savęs pašalinimas. Nėra tokios sėkmės su „Inception“. Mums pažadėta, kad „Limbo“ yra toks intensyvus psichinis subluoksnis, kad svajotojas galiausiai grįžta į realų pasaulį kaip psichinė daržovė. Galima įsivaizduoti „Bosch“ peizažus ar tikrai bauginančius vaizdus. Bet ką mes gauname? Nepaprastą visatą, panašią į tai, kad per kelias dienas UDK išblaškė koks nors nuobodus vaikas.

Taigi šis filmas apakins bet kokią manekenę, nepažįstamą Bergmano ar Bunuelio. Tai sužavės bet kurį žiūrovą, kuris fantazijos juostą nustatė gana žemai. Tai uždirbs nemažą sumą pinigų. Ir mažai kas gali pasakyti, kad atgrasytų neišvengiamą kapitalistinės pažangos žygį. Bet hiperboliniai Nolano palyginimai su Kubricku yra klastingi. Anksčiau mes nepalyginome prašmatnaus kostiumėlio, pasipuošusio prašmatniu kostiumu, su kriminaliniu šeimininku, kuris turėjo pagarbos ženklui. Bet po BP, po gelbėjimo amžiaus, nenuostabu, kad mūsų turtingi kultūriniai banditai bus paskelbti naujuoju Jėzumi per negyvą kritiką, kuris yra per daug išsisklaidęs ir per lengvai suviliojamas blizgančiu veidu. Argi ne tas smūgis?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *